» » Camtasia Studio v9.1.2.3011 Full İndir

Camtasia Studio v9.1.2.3011 Full İndir


Camtasia Studio Full

Camtasia Studio Full İndir


Camtasia Studio full türkçe programı ile ekranda yaptığınız tüm işlemleri kayıt edebilir ve paylaşabilirsiniz, örneğin bir program tanıtımı yapacaksınız veya başka bişey her ne haltsa işte onu bu program ile yapabiliyorsunuz, sesli ve görüntülü kayıt edebiliyor. Kaydettiğiniz görüntüler arasında geçiş yapmak, grafikler hazırlamak, çalışmalarınızı CD'ye yazmak ve flash ile internette yayımlamak bu programla çok kolay.

 

Not: 32bit sistemlerde çalışmaz 64bit sadece

Camtasia Studio v9.1.2.3011 Full İndir



Rar Şifresi: www.teknomobil.org
14-03-2018, 21:37 124 603 56
  1. avatar
    Ziyaretçi yasin 14 Temmuz 2017 21:45
    programı kurdum nasıl türkçe yapıyoruz

    Cevapla | Alıntı Yap

    1. avatar
      TeknoMobil 19 Kasım 2017 03:15
      Türkçe yama programı bozuyor, yama sitelerinde bulabilirsin

      Cevapla | Alıntı Yap

  2. avatar
    UfuktakiBilim 20 Mart 2017 20:18
    Teşekkür ederim.

    Cevapla | Alıntı Yap

  3. avatar
    adgqwr 23 Şubat 2017 17:33
    Media get ne allah aşkına yaaaaaaaaaaa,

    Cevapla | Alıntı Yap

  4. avatar
    Ziyaretçi xax 9 Şubat 2017 10:37
    elinize sağlık.

    Cevapla | Alıntı Yap

  5. avatar
    Ziyaretçi fly 11 Ocak 2017 09:54
    programı indirdim parola istiyor

    Cevapla | Alıntı Yap

  6. avatar
    Ziyaretçi berk 8 Nisan 2016 15:35
    full olmuştu 4-5 ay kullandım şuan geri serial istio çalışmam yarım kaldı..

    Cevapla | Alıntı Yap

  7. avatar
    twofriends 24 Ocak 2016 19:26
    valla hiç bilmiyom ben yarım saatir krax brax mı ne haltsa onu arıyom

    eee ne oldu krax diyoduk

    Cevapla | Alıntı Yap

  8. avatar
    kadir can 3 Ocak 2016 19:27
    'RegInfo.in' dosyasını bulamadığım için crack yapamıyorum. TechSmith in içinde öyle bir dosya bulamıyorum yardım edebilirmisiniz?

    Cevap: Denetim masası na girin klasör yazıp klasör seçeneklerine girin ve görünüm menüsünden gizli dosyaları göster seçenegini tıklayıp uygula tamam deyin. sonrasında Bilgisayarım\Yereldisk C \ProgramData\TechSmith\ içine gidin ve gerekli adımları takip edin..

    Cevapla | Alıntı Yap

  9. avatar
    giray44555 18 Kasım 2015 21:12
    kaç mb ve fullmu

    Cevapla | Alıntı Yap

  10. avatar
    La bu ne 6 Ağustos 2015 22:00
    la bu ne? camtasia studio 8 süresi bitti crack arıyom bi girdim güzel yorumlar hadi dedim indirdim first blood indirdi :D ama oyun için sağolasında nerde camtasia studio 8? :D

    Cevap: Yorumuna iki saat gülerekten bütün linkleri tek tek denedim hepsi camtasiastudio çıktı. Acaba diyorum sen linkleri başka yerden indirmiş olmayasın :)

    Cevapla | Alıntı Yap

  11. avatar
    andheartman 23 Mayıs 2015 13:03
    Yazım hatalarım için üzgünüm Etc ye sadece bunu ekleyin başka bşy eklemeyin !!!
    127.0.0.1 activation.cloud.techsmith.com
    127.0.0.1 oscount.techsmith.com
    127.0.0.1 updater.techsmith.com
    127.0.0.1 camtasiatudi.techsmith.com
    127.0.0.1 tsccloud.cloudapp.net
    127.0.0.1 assets.cloud.techsmith.com
    Videoyu izleyin kesinlikle yaparsınız. Teşekkürler teknomobil love

    Cevapla | Alıntı Yap

  12. avatar
    andheartman 12 Mayıs 2015 03:34
    Alıntı: devranbuu
    hocam dün kurdum ve sıkıntısız açılıyodu..hatta güvenllik duvarındada engelledim..ama şimdi tekrar 28 günlük süresi var diyor...nerden yakalanıyorum hocam

    hocam

    [RegistrationInfo]
    RegisteredTo=Any Name
    RegistrationKey=KC2AC-ADZAM-CSWAW-NF6XZ-N56F8
    ValidationData1=
    ValidationData2=1
    ValidationData3=1

    bu kısmı giriyorum kaydediyorum kabul ediyor ama bilgisayarı kapatıp açınca gene 30 gün süre veriyo eksik yaptığım ne anlamadım


    İşlemleri yaptıktan sonra hemen ardından::
    RegInfo.ini sağ tıklayıp özellikler açıp ''Salt Okunur'' işaretleyip uygula tamam deyip tekrar dener misiniz..

    Buyrun video hazırladım :

    https: //youtu.be/yhAyD-1FQJs

    Link olmazsa bu link idir:
    https ://www.youtube.com/watch?v=yhAyD-1FQJs

    Sorun yaşıyanlar etc ye bunu eklesin.
    127.0.0.1 activation.cloud.techsmith.com
    127.0.0.1 oscount.techsmith.com
    127.0.0.1 updater.techsmith.com
    127.0.0.1 camtasiatudi.techsmith.com
    127.0.0.1 tsccloud.cloudapp.net
    127.0.0.1 assets.cloud.techsmith.com


    Cevapla | Alıntı Yap

  13. avatar
    Sayfa Editör 6 Mayıs 2015 17:51
    cok guzel

    Cevapla | Alıntı Yap

  14. avatar
    devranbuu 12 Nisan 2015 23:16
    hocam dün kurdum ve sıkıntısız açılıyodu..hatta güvenllik duvarındada engelledim..ama şimdi tekrar 28 günlük süresi var diyor...nerden yakalanıyorum hocam

    hocam

    [RegistrationInfo]
    RegisteredTo=Any Name
    RegistrationKey=KC2AC-ADZAM-CSWAW-NF6XZ-N56F8
    ValidationData1=
    ValidationData2=1
    ValidationData3=1

    bu kısmı giriyorum kaydediyorum kabul ediyor ama bilgisayarı kapatıp açınca gene 30 gün süre veriyo eksik yaptığım ne anlamadım

    Cevapla | Alıntı Yap

  15. avatar
    hknhsyn 16 Ocak 2015 00:27
    Camtasia hep crackten birkaç gün sonra 30 gün kaldı uyarısı veriyor. Her ay yeniden indirmem gerekiyor.



    En son arkadaşın verdigi anlatımdaki video linkine tıklarsanız yaparsınız.

    Cevapla | Alıntı Yap

  16. avatar
    slangax 28 Aralık 2014 17:36
    linkler kırık



    Cevap: Linkler yenilendi

    Cevapla | Alıntı Yap

  17. avatar
    andheartman 5 Eylül 2014 21:43
    3. Sorun 3. Cevap
    1-Çalışmıyor pc de vs vs..
    Net Framawork 4 yüklü olmalıdır windows 8, 7 de sorunsuz çalışıyor win xp , vista bilemem ama xp sp3 de çalışıyormuş..
    2-Video formattını seçmek,değiştirmek vs.
    Öncelikle videonuzu kaydedinproğrama girip Tools-Sharing-Batch Production.. tıklayın. Videoyu nereye kaydetdiyseniz seçin, kalitesini seçin, kayıt yerini seçin ve çevirmesini bekleyin. Bir klasörün içinde olucak içinden videoyu alın ve iyi seyirler..
    3-Kayıt kabusu saatlerce uğraşıp çözümü buldum sanırım bir kaç defa açınca veya pc kapayıp açınca kayıt siliniyordu :)

    a-İnternet bağlantınızı kesin, proğramı kurun ve kapatın.

    b-Sürücü C - Proüram data - TechSmith - Camtasia Studio 8 yolunu izleyip RegInfo yu açıp içindeki herşeyi silip bunları girin ve kapatıp kaydedin:
    [RegistrationInfo]
    RegisteredTo=Bir isim sallayın
    RegistrationKey= Keygenden bir kod alın
    ValidationData1=
    ValidationData2=1
    ValidationData3=1

    c-Yukardaki işlemleri bitirdikten sonra proğram girin:
    Tools - Options - Upgrade Options a gelip ordaki kutucukların işaretini kaldırın

    d-Son işlem:
    Sürücü C - Windows - System32 - Driver - Etc ve hosts a tıklayıp not defteriyle açın en alta inip bu kodları yazının sonuna gelip enter e bastıktan sonra yapıştırın kapatıp kaydedin. Yazı uzun olduğundan bir sonraki yorumda yazıcam.



    Cevapla | Alıntı Yap

  18. avatar
    EmrahKefeli 29 Ağustos 2014 18:55
    Teşekkürler güzel paylaşım

    Cevapla | Alıntı Yap

  19. avatar
    Galsiyum 22 Ağustos 2014 23:13
    Oyunlarda video alma programı değildir,masaüstü video çekme programıdır :)

    Cevapla | Alıntı Yap

  20. avatar
    serhattin 3 Ağustos 2014 01:34
    Turkce yama sıkıntılı.. yamalı iken dosya kaydetmede hata veriyor. Orijinal dilde sıkıntı yok.

    Cevapla | Alıntı Yap

  21. avatar
    dogan1974 17 Mayıs 2014 21:51
    program kullanıcı adı istiyor verdiğin bilgiler arasında kullanıcı adı yok. cracktan bahsetmişsin crak diye birşey yok . açık açık anlatmışım dion anlattığın iç birşey yok. verdiğin kodu programa yazamıyorsun çünkü basamak sayısı da tutmuyor. ciddi ciddi merak ediyorum bu programı indirip kurabilen var mı diye?


    Cevap: Antivirüsün cracki silmiştir, senden başka kuramayan çıkmadı şimdiye kadar

    Cevapla | Alıntı Yap

  22. avatar
    dogan1974 29 Nisan 2014 05:31
    Bu programı ciddi ciddi kurabilen var mı ya
    harbi merak ediyorum içinden çıkan serial kurulumda yazan bilgileri aynen yazıyorum

    "Programı kurmadan önce interneti kapatın



    C:\Windows\System32\drivers\etc\hosts dosyasını not defteri ile açın en alta şunu girin ve kaydedin:

    127.0.0.1 activation.cloud.techsmith.com



    PRograma girin aktivasyon kodunu yapıştırın:


    GCABC-CPCCE-BPMMB-XAJXP-S8F6R
    EA5AC-CLMAM-A8W6W-EZLYM-LM58F
    HLCZF-HDCPL-KGB6W-ZSCAZ-VF6A2
    "

    içinde ne crack var ne username var nede bu serial programdaki key yerine uyuyor



    Cevap: Herşeyi açık açık yazmışım oraya daha neyi soruyorsunuz

    Cevapla | Alıntı Yap

  23. avatar
    Enestytyty 25 Mart 2014 19:19
    teşekkürler umarım diğer sürümdeki uzun çekimli hatası yoktur :)
    windows 8 pro da bu hatayı veriyor sanırım

    Cevapla | Alıntı Yap

  24. avatar
    aNaN 17 Mart 2014 16:08
    Süper program son sürüm ♥ love

    Cevapla | Alıntı Yap

  25. avatar
    Bozkurt709 8 Şubat 2014 13:29
    Admin birşey sorucam oyun ben bunu geçenlerde indirmiştimde oyun videosu çekmek için kayıdı başlattım oyuna girdim çıktım oyunun oldugu bölüm siyah çıkıyor çözümü varmıdır?

    Cevapla | Alıntı Yap

  26. avatar
    Otsukarcı 31 Ocak 2014 03:01
    Teşekkürler

    Cevapla | Alıntı Yap

  27. avatar
    polatkaya01 27 Aralık 2013 21:56
    bu siteden download için 10 kez reklam tıklamam gerekse ben 20 kez tıklarım hak edıyorsunuz aga süpersınız

    Cevapla | Alıntı Yap

  28. avatar
    emirhn 17 Aralık 2013 19:05
    Saol Admin Adamın Dipisin :D

    Cevapla | Alıntı Yap

  29. avatar
    Gexz 11 Aralık 2013 16:44
    şuan iniyo inşallah çalışır

    Cevapla | Alıntı Yap

  30. avatar
    214234234 10 Aralık 2013 02:55
    Alıntı: simuc
    adminim bunun diğer sürümlerinde system 32 de bi not defterine giriyoduk bi tane metin ekliyoduk bunda varmıdır?


    Var (Admindeğilim)

    Cevapla | Alıntı Yap

Yorum Ekle


1 2