Program Kategorileri
BitCoin Bağış
bitcoin 1NMiMGSkmSXEaQ9ahN8weBaBcmkX7YvnmK
Anket
Full Program indir
speedbar •   » » » CryptLoad v1.1.8 Türkçe 



CryptLoad v1.1.8 Türkçe

tarih Tarih: 31-01-2013, 11:08 yorum Yorumlar: (65)

CryptLoad
CryptLoad Full v1.1.8 Türkçe
 
CryptLoad, hotfile rapidshare.com, rapidshare.de, megaupload.com, netload.in, uploaded.to sitelerinden dosya indirmenizde işinizi çok kolaylaştıracak bir program.Bildiğiniz gibi rapidshare.com'daki Free kullanıcılar için artık, resimdeki kodu girme derdi yok ve bekleme süresi de epey azaltıldı.
 
CryptLoad'ya indireceğiniz linklerin hepsini yerleştirin. Otomatik olarak, teker teker indirecektir. Bilgisayar başında bekleyip, aynı işlemleri tekrar tekrar yapmaktansa, bu programı kullanıp büyük zahmetten kurtulun!

Konu Etiketleri: CryptLoad indir CryptLoad son sürüm
  1. Yorum #65
    Yazar: TeknoMobil   Yorum Tarihi:26 May 2017 20:56


    Konuları: 1 194
    Mesajları: 379
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 10.02.2009
    Ziyaretçi fuat,
    Rapidshare diyebi site kaldı mı ? Kapandı gitti o site program tabi ki işe yaramaz.
    cvp   cit    
  2. Yorum #64
    Yazar: Ziyaretçi fuat   Yorum Tarihi:3 Ocak 2017 16:18


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    ya arkadaşlar ben indirdim rapidshareli dosyalarını kopyalıyom directxlink tıklıyıp tamama basıyom ama inmiyo yardım edin
    cvp   cit    
  3. Yorum #63
    Yazar: eyw   Yorum Tarihi:9 May 2015 22:34


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    eyw karşiim
    cvp   cit    
  4. Yorum #62
    Yazar: mehmet fatih   Yorum Tarihi:6 Ocak 2014 00:30


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    sağol teşşekürler programı çalıştırdım istedim herşeyi kopyalıyom yapıştırıyom otomatikman kendisi oluyor çok ama çok basit bi program bu ama çok güzel ya cryptload dosyası :) :) :)
    cvp   cit    
  5. Yorum #61
    Yazar: mehmet fatih erdem   Yorum Tarihi:5 Ocak 2014 19:44


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    teşşekürler emeğe sağlık artık rapidshareden birşeylerde indirebiliyom sağol :D
    cvp   cit    
  6. Yorum #60
    Yazar: leony   Yorum Tarihi:23 Şubat 2013 23:52


    Konuları: 0
    Mesajları: 2
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 23.02.2013
    bu programla 1500 film indiren biri olarak diyorumki gelmiş geçmiş en harika programdır
    özellikle premium üyeliğiniz varsa, çok hızlıı sonuç alırsınız.
    cvp   cit    
  7. Yorum #59
    Yazar: ss   Yorum Tarihi:14 Ekim 2011 19:51


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    sağolasın güzel program
    cvp   cit    
  8. Yorum #58
    Yazar: silat   Yorum Tarihi:27 Ağustos 2011 13:09


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    teşekkürler
    cvp   cit    
  9. Yorum #57
    Yazar: delete   Yorum Tarihi:15 Ocak 2011 01:31


    Konuları: 0
    Mesajları: 1
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 15.01.2011
    jdownloaderde hotfile şifrelerini her 30 dakikada bir girmek gerekiyor peki burada gerekiyor mu değilse süper olur majorshare rapidde istemiyordu eskiden bunu bilmiyorum
    cvp   cit    
  10. Yorum #56
    Yazar: aykut   Yorum Tarihi:6 Ocak 2011 19:16


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    teşekkür ederim şimdi başlıyorum
    cvp   cit    
  11. Yorum #55
    Yazar: Rapqull   Yorum Tarihi:26 Aralık 2010 18:40


    Konuları: 0
    Mesajları: 3
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 18.07.2010
    Teşekkürler
    cvp   cit    
  12. Yorum #54
    Yazar: niki28   Yorum Tarihi:5 Aralık 2010 13:36


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    teşekkürler
    cvp   cit    
  13. Yorum #53
    Yazar: niki28   Yorum Tarihi:4 Aralık 2010 17:56


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    teşekkürler
    cvp   cit    
  14. Yorum #52
    Yazar: YARASATURK   Yorum Tarihi:7 Ağustos 2010 19:26


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    Harikasınız arkadaşlar..
    cvp   cit    
  15. Yorum #51
    Yazar: dj_ates   Yorum Tarihi:2 Ağustos 2010 22:39


    Konuları: 0
    Mesajları: 3
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 2.08.2010
    Çok güzel ben 1 haftadır kullanıyorum memnun um sen programı aç linkleri kopyala kendisi geliyor sen link ekle diyorsun kendi hepsini indiriyor, tavsiye ederim
    cvp   cit    
  16. Yorum #50
    Yazar: MyaLL26   Yorum Tarihi:22 Temmuz 2010 01:52


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    Teşekkürler emeğiniz için
    cvp   cit    
  17. Yorum #49
    Yazar: BluePrince   Yorum Tarihi:21 Temmuz 2010 10:02


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    Çok teşekkürler güzel paylaşım. Paylaşanın emeğine sağlık
    cvp   cit    
  18. Yorum #48
    Yazar: zavozingo   Yorum Tarihi:12 Temmuz 2010 17:01


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    teşekkürler kardeşim
    cvp   cit    
  19. Yorum #47
    Yazar: Warchief   Yorum Tarihi:5 Temmuz 2010 17:31


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    Emeğine sağlık sağ olasın!
    cvp   cit    
  20. Yorum #46
    Yazar: erhan56123123   Yorum Tarihi:12 Haziran 2010 01:58


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    eyvallah kardeşim emeğe saygı :)
    cvp   cit    
  21. Yorum #45
    Yazar: TeMNazoR   Yorum Tarihi:12 Haziran 2010 01:34


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    Teşekkürler dostum
    cvp   cit    
  22. Yorum #44
    Yazar: Ferze   Yorum Tarihi:31 May 2010 01:43


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    Eyvallah Allah razı olsun..
    cvp   cit    
  23. Yorum #43
    Yazar: ıssız_imgeler   Yorum Tarihi:29 May 2010 13:03


    Konuları: 0
    Mesajları: 9
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 29.04.2010
    Teşekkür ederim, emeğinize sağlık.
    cvp   cit    
  24. Yorum #42
    Yazar: vakar   Yorum Tarihi:29 May 2010 00:57


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    teşekkürler paylaşım için
    cvp   cit    
  25. Yorum #41
    Yazar: Mugan   Yorum Tarihi:26 May 2010 08:34


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    Harika bir programa benziyor ilk defa böyle bir program kullanıyorum beceririm inşallah
    cvp   cit    
  26. Yorum #40
    Yazar: sersery47   Yorum Tarihi:15 May 2010 10:04


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    Eyvallah dostum
    cvp   cit    
  27. Yorum #39
    Yazar: FewzI(TM)   Yorum Tarihi:12 May 2010 23:10


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    Sorunsuz iniyor emeğine sağlık
    cvp   cit    
  28. Yorum #38
    Yazar: asa   Yorum Tarihi:20 Nisan 2010 01:59


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    paylaşım için sağol
    cvp   cit    
  29. Yorum #37
    Yazar: n@Co   Yorum Tarihi:19 Nisan 2010 18:50


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    Sağol kardeş emeğine sağlık
    cvp   cit    
  30. Yorum #36
    Yazar: mustafa knık   Yorum Tarihi:13 Nisan 2010 17:58


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    emeğine sağlık teşekkürler kardeşim
    cvp   cit    
Yorum Yapın
İsim:
E-Posta:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Soru:
22+6 = ?
Cevap:

Full Programlar
Ares Ares indir
Mp3 Ve Dosya Paylaşımı

BoostSpeed AusLogics BoostSpeed
Bilgisayar Temizlik Müdürü

Ashampo Ashampoo Burning Studio
Cd Dvd Yazma Aracı

Bandicam Bandicam Full İndir
Ekran Videosu Çekme

BlueStacks BlueStacks App Player
Bilgisayarda Android Keyfi

Internet Download Manager idm full Internet Download Manager
Dosya indirme yöneticisi

Jdownloader 2 indir Jdownloader 2
En iyi indirme yöneticisi

K-Lite K-Lite Mega Codec Pack
Video Ve Ses Çözücü

Photoshop Photoshop Full indir
Resim İşleri Ondan Sorulur

PowerIso PowerIso Full
Sanal Dvd Cd Sürücü

Winrar Winrar Full
Arşivleme Ve Arşivi Açma
ÜyelikTeknoMobil'e Üye Olun!
Parola hatırlatmaŞifremi Unuttum!







Sosyol Modyo
facebook google twitter youtube
E-Posta İle Takip

E-posta Adresinizi Girin:

Siteye eklenen yeni konular e-posta adresinize gelsin, günde yalnızca bir e-posta gelir.

Not: Mail adresinize gelecek olan aktivasyon linkini tıklamanız gerekiyor.