Program Kategorileri
BitCoin
bitcoin 1NMiMGSkmSXEaQ9ahN8weBaBcmkX7YvnmK
Anket
Program ve Oyun Arayın
speedbar •   » » Partition Magic v8.0 Türkçe Full 



Partition Magic v8.0 Türkçe Full

tarih Tarih: 25-06-2013, 22:55 yorum Yorumlar: (22)

Partition Magic Türkçe
Partition Magic v8.0 Türkçe Full
 
HardDiski parçalara ayırma programıdır, yani 1 HardDiski 2-3e bölebilirsiniz buda demek oluyor ki bir bölüme oyunlarınız bir bölüme programlarınız bir bölüme de karışık diye olabilir size kalmış. Program tam sürümdür ve Türkçedir programın kullanımı da kolaydır..

    

Konu Etiketleri: Partition Magic v8.0 Türkçe Partition Magic Full Partition Magic Türkçe

Turbobit Premium

Yorum #1
Yazar: veli  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
İlaç gibi geldi tam aradığım program eyvallah birader.
cvp   cit    
Yorum #2
Yazar: sunliqht  


Konuları: 0
Mesajları: 3
Durum: Şuan Offline
Kayıt Tarihi: 13.10.2009
Geçenlerde pc nin tümüne format attım,driverları kurdum, yedekleri tekrar koydum,tüm ayarlarımı yaptım. D'ye 50 gb yerine 5 gb vermişim.. Kahroldum. Tekrar format atmak zorunda kaldım.. Bu programı yedeklere almak şart :)
Teşekkürler...
cvp   cit    
Yorum #3
Yazar: usuph  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
arkadaşlar programı kuruyorum hiç bi sorun yok baştan başlatıyorum programı başlatıyorum hata veriyor açılmıyor çok lazım bana bu program format atmakla uraşmak istemiyorum ama kaçıncı kez indirip kurduysam olmadı...
Bi yardım lütfen... Hata'da şöyle diyor:
"Init failed: Error 117.

Partition's drive letter cannot be idenfited"

http://img81.imageshack.us/i/34731700.jpg/


Cevap: Ben bizzat kullanıyorum herhangi bir sorun yok, fakat dikkatimi çeken bir şey var resimde, başka ugulama çalıştırmayın diyor o prgram açılırken..
Sizde antivürüs dahil bir çok şey çalışıyor,, özellikle antivirüsü kapatmanızı, kapatma seçeneği yoksada komple kaldırmanızı öneririm programı çalıştırmadan önce..
cvp   cit    
Yorum #4
Yazar: misafir  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
teşekkürler
cvp   cit    
Yorum #5
Yazar: Denizci Dogancan  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
Valla tam aradığım program çook teşekkürler
cvp   cit    
Yorum #6
Yazar: cem  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
Program için teşekkürler hocam ya benim bilgisayarda bütün çalışan programları antivirüs dahil kapatttığım halde program sürücü harfi hatası verdi. Program Samsung HM250HI hardisk ile uyumlu mu acaba? yerel disc c'yi bölmek için hangi programı kullanmalıyım? İlgilendiğiniz için teşekkürler.
cvp   cit    
Yorum #7
Yazar: Ming  


Konuları: 0
Mesajları: 2
Durum: Şuan Offline
Kayıt Tarihi: 1.01.2010
usuph,

sorunun menşei şudur hocam.. hard diskinin sürücü isimlerinde bir sorun oluşmuş yani primary location ile diğer ikincil bölümler birbirine girmiş durumda sorunun çözümü hard diskleri tekrardan isimlendireceksin ve bunu partition magic ile yapacaksın windows üzerinden değil.. sağ tıklıyorsun o bölüme change driver letter ya da benzeri bir isimde tam anımsayamadım kolay gelsin..
cvp   cit    
Yorum #8
Yazar: gicik-99  


Konuları: 0
Mesajları: 1
Durum: Şuan Offline
Kayıt Tarihi: 18.01.2010
Serdar bey yardımcı olurmusunuz lütfen.
cvp   cit    
Yorum #9
Yazar: sepulchral  


Konuları: 0
Mesajları: 11
Durum: Şuan Offline
Kayıt Tarihi: 22.08.2011
Teşekkürler
cvp   cit    
Yorum #10
Yazar: ramazan12345  


Konuları: 0
Mesajları: 1
Durum: Şuan Offline
Kayıt Tarihi: 14.04.2010
seni seviyorum teknomobil.org hızır gibi yetiştin. :D
cvp   cit    
Yorum #11
Yazar: wkralw  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
İlaç gibi lol
cvp   cit    
Yorum #12
Yazar: aReSs  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
Bilgisayarı yeni aldım. Açıkçası format atmaya kıyamıyorum ve sadece C sürücüsü var... Tam aradığım gibi bir program çok teşekkürler...
cvp   cit    
Yorum #13
Yazar: mfk  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
çalışırsa adamsın :) Cevap: Çalışmazsa madam mıyım :( Çalışıyor Allahtan :D
cvp   cit    
Yorum #14
Yazar: mfk  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
kardeş ben bu proğramı yukledim çalıştı ama bi sorunum var :(

c yi boyutlandırdım fakat ayrılmamış bölümü yeni bölüm oluşturmak istediğimde hata veriyor oluşturmuyor (yukarıdaki anlatım gibi yaptığımdada hata verdi sadece c nin boyutunu küçültüp elimde ayrılmamış bmölüm kalmasımasını sağlayabildim )  


ACİL yardımcı olursan sevinirim ...

cvp   cit    
Yorum #15
Yazar: mfk  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
başkan teşekkür ederim :) disk yaratırken mantıksal'ı birincil olarak ayarlayınca amacımda başarılı olabildim...



                                      ...ADAMSIN...


:D

cvp   cit    
Yorum #16
Yazar: kalemsiz şair emre  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
programı yapanlardan ve burada bizim için paylaşanlara teşekkür ederim
cvp   cit    
Yorum #17
Yazar: halil ibrah  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
admin Ben C den D ye nasıl Boş alan aktarırım birçey silmeden bu işe yararmı Yardım :)

cvp   cit    
Yorum #18
Yazar: AdminAdamsınLan  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
eyvallah admin :D
cvp   cit    
Yorum #19
Yazar: urnekm  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
Ellerine sağlık...
cvp   cit    
Yorum #20
Yazar: tercan  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
windows 8 de uyumluluk hatası veriyor diğer windows modlarında da çalışmıyor



Cevap: Doğrudur epey eski bir sürüm bu, ama Türkçe işte
cvp   cit    
Yorum #21
Yazar: polatalemdar  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
sağol birader eline sağlık teşekkürler paylaştığın için
cvp   cit    
Yorum #22
Yazar: umit_8686  


Konuları: 0
Mesajları: 0
Durum:
Kayıt Tarihi: --
Windows 8.1 Prof 64BIT de çalışmıyor....
cvp   cit    
Yorum Yapın
İsim:
E-Posta:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Soru:
22+6 = ?
Cevap:

Program Tavsiyeleri
Ares Ares indir
Mp3 Ve Dosya Paylaşımı

BoostSpeed AusLogics BoostSpeed
Bilgisayar Temizlik Müdürü

Ashampo Ashampoo Burning Studio
Cd Dvd Yazma Aracı

Bandicam Bandicam Full İndir
Ekran Videosu Çekme

BlueStacks BlueStacks App Player
Bilgisayarda Android Keyfi

Internet Download Manager idm full Internet Download Manager
Dosya indirme yöneticisi

Jdownloader 2 indir Jdownloader 2
En iyi indirme yöneticisi

K-Lite K-Lite Mega Codec Pack
Video Ve Ses Çözücü

Photoshop Photoshop Full indir
Resim İşleri Ondan Sorulur

PowerIso PowerIso Full
Sanal Dvd Cd Sürücü

Winrar Winrar Full
Arşivleme Ve Arşivi Açma
ÜyelikTeknoMobil'e Üye Olun!
Parola hatırlatmaŞifremi Unuttum!







TeknoMobil Sayfaları
facebook google twitter youtube
E-Posta İle Takip

E-posta Adresinizi Girin:

Siteye eklenen yeni konular e-posta adresinize gelsin, günde yalnızca bir e-posta gelir.

Not: Mail adresinize gelecek olan aktivasyon linkini tıklamanız gerekiyor.