» » Adobe Photoshop 7 CE (Orijinal Cd Full)

Adobe Photoshop 7 CE (Orijinal Cd Full)


Adobe Photoshop 7 CE
Adobe Photoshop 7 CE (Orijinal Cd Full)
 
Adobe Photoshop 7 CE sürümü Avrupadaki ülkeler için çıkarılan özel sürümdür, normal Photshop 7  sürümleri Türkçe karekter dahil Avrupa ülkelerindeki hiç bir özel karekteri tanımıyor normalde. Bu sürümde Türkçe karekterlerimizi rahatça kullanıp yazıda yazabiliyoruz. Photshop Cs4 varken neden bunu veriyorsunuz diyenler içinde peşin peşin yazayım hemen buraya :) TeknoMobil.org test etti ve kullanıyor, bu sürüm 128 Mb ram ile bile çok rahat kasmadan çalışabiliyor, Ayrıca Orijinal sürümdür hiç bir yeri kırpılmamış yani portable filan değildir, bütün özelliklerini siz kurulumda seçip kuracaksınız..
 
Kurulumu yaptıktan sonra İngilizce dili seçip netteki anlatımları rahatça kullanmaya başlayabiliriz.
Resimdeki adımları takip edin1: Üstüne geldiğim menüye tıklayın
Adobe Photoshop 7 CE (Orijinal Cd Full)
 
Resim 2 : Ve işaretlediğim yerden ingilizceyi seçeriz ok deriz. Programı kapatıp açtığımızda artık İngilizce olarak kullanmaya başlayabiliriz..
Adobe Photoshop 7 CE (Orijinal Cd Full)
Link yenilenecek.


Rar Şifresi: www.teknomobil.org
28-02-2012, 14:07 43 469 12
  1. avatar
    beocan 22 Temmuz 2013 12:01
    indiriyorum bakalım nasıl şimdiden teşekkürler

    Cevapla | Alıntı Yap

  2. avatar
    burc ugur 14 Nisan 2013 06:23
    eline sağlık kardeşim çok sağolasın normal 7.0 versiyonu indirmişim türkçe karakter sorunu vardı bunu indirdim şimdi 7.0 ce sürümünü sayende sorun falan yok sağolasın..

    adobe photoshop 8.0 versiyonunuda eklersen siteye güzel olur.


    Cevapla | Alıntı Yap

  3. avatar
    makena 21 Eylül 2010 03:03
    paylaşımın için çok sağ olasın kardeşim saygılarımla

    Cevapla | Alıntı Yap

  4. avatar
    alibayraz 9 Haziran 2010 13:20
    30 günün sonunda aktivitasyon istiyormu
    bu benim için çok önemli + program için çok tşkrler

    Cevapla | Alıntı Yap

  5. avatar
    erdi_k 3 Haziran 2010 03:35
    teşekkürler tam da bu sürümü arıyordum netbook'um için

    Cevapla | Alıntı Yap

  6. avatar
    Trinitron21 3 Mart 2010 13:14
    CE sürümü avrupa için değilde windows CE tabanlı netbook v.s için geliştirilmiş gibi.. düşük konfigürasyonla çalışması bu tezimi destekliyor, yanılıyor muyum ?


    Cevap: Evet yanılıyorsunuz, normal photoshop 7 Türkçe karakter dahil hiç bir ülkenin harflerini tanımıyordu. Bu özel sürümleri ise tanıyor.

    Cevapla | Alıntı Yap

  7. avatar
    GökTürk 7 Ocak 2010 19:50
    Elinize sağlık..Bu sefer oldu...Şimdi sıra nasıl kullanıldığını neler yapılabileceğini anlamak :D
    Tekrar ellerinize sağlık..

    Cevapla | Alıntı Yap

  8. avatar
    GökTürk 7 Ocak 2010 11:11
    Eline sağlık.. Az önce indirdim. Ancak kurulumla ilgili bir sorunum var. Yardım ederseniz sevinirim. Kısaca şöyle :

    Şimdi photoshop ı indirdim rardan çıkardım dosyaları.Daha sonra Photoshop klasörünü açtım. Klasör içindeki Setup dosyasına tıkladım. http://img691.imageshack.us/img691/1015/adsz1tg.png

    Onaylamalar falan karşıma dil seçim ekranı geldi...Turkish i seçip tamam dedim.. http://img198.imageshack.us/img198/9606/adsz2gcb.png


    Daha sonra karşıma resimdeki gibi bir ekran geldi.. Ben de verdiğin serial lardan birini en alttaki yere yapıştırdım. Ama kabul mü edilmedi yoksa diğer boşluklarıdamı doldurulmalı anlamadım doğrusu... http://img704.imageshack.us/img704/2893/adsz3i.png

    Teşekkürler...



    Cevap: Tüm boşlukları doldurun, isim firma ismi filan gibi şeyler o kısımlar oraları sallayabilirsin. Sadece seriali doğru girmen yeterli.
    Daha sonra resimde tarif ettiğim gibi ingilizce yapıp keyifle kullanabilirsin.

    Cevapla | Alıntı Yap

  9. avatar
    cafer 29 Kasım 2009 14:30
    Merhaba,
    ce 7 ile cs 4 aynı sürümler mi?


    Cevap: CE 7 eski sürümdür.

    Cevapla | Alıntı Yap

  10. avatar
    kerim 20 Kasım 2009 11:26
    Allah razı olsun emeğinize bileğinize sağlık hocam

    Cevapla | Alıntı Yap

  11. avatar
    nihat başkan 12 Kasım 2009 21:33
    Hocam eline ayağına sağlık bu CE sürümünü çok aradım hiç bir yerde yokdu

    Cevapla | Alıntı Yap

  12. avatar
    subduer 12 Kasım 2009 15:29
    Sorunsuz kullanıyorum, teşekkürler!

    Cevapla | Alıntı Yap

Yorum Ekle