Program Kategorileri
BitCoin Bağış
bitcoin 1NMiMGSkmSXEaQ9ahN8weBaBcmkX7YvnmK
Anket
Full Program indir
speedbar •   » » Photodex ProShow Producer v9.0.3776 Full İndir 



Photodex ProShow Producer v9.0.3776 Full İndir

tarih Tarih: 7-09-2017, 07:25 yorum Yorumlar: (43)

Photodex ProShow Producer
Photodex ProShow Producer Full İndir
 
Photodex ProShow Producer programı ProShow Gold programının dahada gelişmiş sürümüdür. Resimlerinizi bir CD' ye kaydedip daha sonra bunları Slide Show olarak seyretmenize imkan veren ProShow programı ile oldukça etkileyici sonuçlar elde edebilirsiniz. Programın bünyesinde bulunan birçok efekt ile geçişleri daha etkileyici hale getirebilirsiniz.
280'in üzerindeki geçiş efektinden istediğinizi seçerek gösterileriniz de kullanma şansına sahip olduğunuz bu araçla özellikle geçiş ve zamanlama denetimi konusunda güzel ayarlamalar yapabilirsiniz. Resimler üzerinde döndürme şekillendirme renklendirme ayarları yaparak mükemmel görüntüler elde edebilirsiniz.
 
Gerçek zamanlı bir ön izleme aracına da sahip olan yazılım çalışmalarınızı VCD biçiminde kaydetmenizi de sağlamaktadır. Ayrıca fotoğraf albümlerinizi ekran koruyucu kendiliğinden çalışır CD (AutoRun CD) ve MPEG biçimli videolar halinde de hazırlayabilirsiniz. E-posta yolu ile sevdiklerinizle bu albümlerinizi paylaşabilir yazılımın temel amacını gerçekleştirebilirsiniz.
Türkçe Yama:
photodex_proshow_producer_6_turkce_yama.zip [119.15 Kb] (İndirme 3940)

Konu Etiketleri: ProShow Producer Full ProShow Producer Full İndir ProShow Producer indir
  1. Yorum #43
    Yazar: hll   Yorum Tarihi:24 Nisan 2017 21:12


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    arkadaslar ben yama yı ındırdım ama winrar outlok dosyası acılmıyor dıyor daha acmayı basaramadım yardımcı olursanız sevınırım
    cvp   cit    
  2. Yorum #42
    Yazar: Ziyaretçi metin   Yorum Tarihi:8 Şubat 2017 23:48


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    saol kardeşim teşekkür ederim.Neredeyse tüm programları buradan indiriyorum.Emeğinize sağlık
    cvp   cit    
  3. Yorum #41
    Yazar: TeknoMobil   Yorum Tarihi:17 Eylül 2016 10:48


    Konuları: 1 194
    Mesajları: 379
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 10.02.2009
    He büşra hee bi akıllı sensin herkes salak zaten.
    Beceriksiz birisin kendini geliştir.
    cvp   cit    
  4. Yorum #40
    Yazar: Ziyaretçi gül   Yorum Tarihi:2 Ağustos 2016 17:50


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    merhaba reklam panosunu nasıl kaldıracağım? yardımcı olursanız sevinirim
    cvp   cit    
  5. Yorum #39
    Yazar: Ziyaretçi büşra   Yorum Tarihi:27 Temmuz 2016 23:53


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    hiç güzel değil o kadar uğraştığım video ne kaydedebildim nede sarı yazı kaldırabildim. indirmeyin.. Yemin ederim doğru söylüyorum boşa indirmeyin
    cvp   cit    
  6. Yorum #38
    Yazar: xkarginx   Yorum Tarihi:16 Şubat 2016 15:33


    Konuları: 0
    Mesajları: 2
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 4.05.2012
    Arkadaşlar yıllardır video edit klip ve slayt işleri ile ilgileniyorum. Her kategorinin olmazsa olmaz programları vardır. Resim slayt , klip ve benzeri görsel showlar için kesinlikle alanında rakipsiz 1 numara. Profesyonel Slayt Programı diyebiliriz. bir çok kamunun ve özel kişilerin slaytlarını bu programdan yaptım çok ama çok beğenildi ve halen daha bunu kullanıyorum. kullanımı çok kolay ve sade arayüzü ile zorlanmadan harika slaytlar hazırlayabilirsiniz. Teknomobil sitesine tüm programları için bizlere sunduğu çok güzel imkanlar için teşekkür ederim... Başarılar...
    cvp   cit    
  7. Yorum #37
    Yazar: Göknur   Yorum Tarihi:4 Ocak 2016 15:36


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    Crack ile ilgili yorum atmıştım kurulumu gerçekleştirdim yorumu yayınlamayın teşekkürler.
    cvp   cit    
  8. Yorum #36
    Yazar: Göknur   Yorum Tarihi:2 Ocak 2016 00:22


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    Merhaba arkadaşlar ben programa crack işlemini gerçekleştiremiyorum sorun benden kaynaklı olabilir biriniz anlatabilirmi crack işlemini nasıl gerçekleştireceğimi yani hiç crack yapmamış gibi düşünerekten anlatırsanız sevinirim Allah razı olsun

    lmgtfy.com/?q=Crack+nas%C4%B1l+yap%C4%B1l%C4%B1r
    cvp   cit    
  9. Yorum #35
    Yazar: TeknoMobil   Yorum Tarihi:29 Temmuz 2015 20:01


    Konuları: 1 194
    Mesajları: 379
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 10.02.2009
    Merhaba Patch dosyasını virüs olarak görüyordur antivirüs, sorun yok hepimiz kullanıyoruz, antivirüslere itibar etmeyin patch ve crack konularında
    cvp   cit    
  10. Yorum #34
    Yazar: murat16162566   Yorum Tarihi:28 Temmuz 2015 11:07


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    Merhaba. Emeğiniz için teşekkürler ancak sürekli virüs uyarısı veriyor yükleme sırasında?
    cvp   cit    
  11. Yorum #33
    Yazar: bravexax   Yorum Tarihi:30 Aralık 2014 17:25


    Konuları: 0
    Mesajları: 6
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 22.08.2012
    kopya diye şerit çıkıyor nasıl kurtulabilirim lütfen.


    Cevap: Crack işlemini yaptınız mı ? Antivirüsünüz crack dosyasını silmiştir v.s
    cvp   cit    
  12. Yorum #32
    Yazar: derbeste   Yorum Tarihi:2 Ekim 2014 16:28


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    Teşekkür ederim çok güzel oldu daha önceki kurduklarımda sarı reklam yazısını kaldıramıoyrdum..:)))
    cvp   cit    
  13. Yorum #31
    Yazar: sema   Yorum Tarihi:22 Şubat 2014 00:04


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    bende neden inmiyo ya win 8 bi yardımcı olur musunz
    cvp   cit    
  14. Yorum #30
    Yazar: CEMAL aslan   Yorum Tarihi:23 Ocak 2014 15:51


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    selam admin video reklamı nasıl kaldıracam ben bilen varmı



    Cevap: Selam içindeki crack onun için var zaten
    cvp   cit    
  15. Yorum #29
    Yazar: zebani_1327   Yorum Tarihi:14 Aralık 2013 17:13


    Konuları: 0
    Mesajları: 1
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 1.06.2010
    birincisi program mükemmel. ikinci olarak ben slayta koyduğum müziklerin slayt bitiminde azalarak bitmesini istiyorum windows movie maker da olduğu gibi ama bunda yapamadım yardımcı olabilecek var mı ? memories on tv de de yapıyordum ama bunda çözemedim bi ilgilenir misiniz. resimler bitiyor müzik devam ediiyor amaben esimlerin bitimindeses azalarak bitsin istiyorum
    cvp   cit    
  16. Yorum #28
    Yazar: zebani1327   Yorum Tarihi:14 Aralık 2013 17:12


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    birincisi program mükemmel. ikinci olarak ben slayta koyduğum müziklerin slayt bitiminde azalarak bitmesini istiyorum windows movie maker da olduğu gibi ama bunda yapamadım yardımcı olabilecek var mı ? memories on tv de de yapıyordum ama bunda çözemedim bi ilgilenir misiniz. resimler bitiyor müzik devam ediiyor amaben esimlerin bitimindeses azalarak bitsin istiyorum
    cvp   cit    
  17. Yorum #27
    Yazar: bayrahmi   Yorum Tarihi:14 Haziran 2013 20:08


    Konuları: 0
    Mesajları: 4
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 25.04.2010
    hocam ben ne yaptıysam full yapamadım nasıl full yaptınız anlatılanları uyguluyorum
    cvp   cit    
  18. Yorum #26
    Yazar: nese   Yorum Tarihi:22 May 2013 20:18


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    ben bunu indiremiyorum neden
    cvp   cit    
  19. Yorum #25
    Yazar: sekoya   Yorum Tarihi:4 May 2013 20:38


    Konuları: 0
    Mesajları: 7
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 17.01.2010
    Arkadaşlar programın internetle bağlantısını kesmeden crack işlemi yapamazsınız bu uygulama yeni başladı aslında eski sürümlerde böyle bir şey yoktu son iki sürümden itibaren böyle olmaya başladı.. bir programın internet bağlantısını kesme işlemi nasıl yapılır bilgisi için bir arama motoruyla internette arama yapın kolayca bulursunuz.
    cvp   cit    
  20. Yorum #24
    Yazar: mazlum   Yorum Tarihi:25 Nisan 2013 01:38


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    arkadaşlar neden video yaparken üzerindeki yazı gitmiyor programın adı yazıyo nasıl kaldırılır yaa
    Cevap: Full yapmazsan gitmez, içindeki gerekli şeyler var............
    cvp   cit    
  21. Yorum #23
    Yazar: MMuxtar   Yorum Tarihi:6 Nisan 2013 05:24


    Konuları: 0
    Mesajları: 22
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 5.11.2012
    Kardesh chok teshekkurler, bu site gerchekten chok guzel, Allah bu siteyi yaratanlardan razi olsun...
    cvp   cit    
  22. Yorum #22
    Yazar: Ekremx2   Yorum Tarihi:29 Mart 2013 11:31


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    Programı güvenlik duvarından internete girmesini nasıl engellicez bi yardım edersen çok seviniriz
    cvp   cit    
  23. Yorum #21
    Yazar: ermac   Yorum Tarihi:28 Mart 2013 21:48


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    emeğine sağlık admin gerekli olan, aradığımız tüm programları burada buluyoruz gerçekten amme hizmeti yapıyorsun sağolasın, Allah razı olsun. bir de ricam olacaktı eğer bulabilirsen "sienzo" firmasının "digital music mentor" programını full şekilde yükleyebilir misin siteye. müzikle uğraşan insanlar için gerçekten çok faydalı bir program. şimdiden teşekkür ederim.
    cvp   cit    
  24. Yorum #20
    Yazar: murat han   Yorum Tarihi:28 Mart 2013 11:43


    Konuları: 0
    Mesajları: 17
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 9.12.2012
    patron windows 8 pro sürümü lazım şu sonunda vl pl bilmem ne olmayanından, özellik ekleme butonu olanından yani kendimce açıklamaya çalıştım :) vatan için varsa eklesen be abi saygılarımı sunar ellerinden öperim.
    cvp   cit    
  25. Yorum #19
    Yazar: cyclone   Yorum Tarihi:27 Mart 2013 22:51


    Konuları: 0
    Mesajları: 3
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 21.01.2010
    Alıntı: hırçın66
    Emeğin için sağol müzikte ekleyebiliyor muyuz




    Video bile eklersin çok geniş kapsamlı her türlü ince ayar yapabileceğin bir program. Yıllardır kullanıyorum tek kelimeyle harika bir program. Her bilgisayarın olmazsa olmazı bence

    Alıntı: ozz
    Arkadaşlar daha önce proshow ile 2 video hazırladım ikisini dvd playerda izlenecek şekilde dvd ye kaydedebilir miyim



    Dvd vcd exe mp4 divx istediğin gibi kaydedebilirsin birsürü alternatifi var. Dvd menüsünü kendin bile oluşturabilirsin en ince ayrıntısına kadar ;)
    cvp   cit    
  26. Yorum #18
    Yazar: sekoya   Yorum Tarihi:27 Mart 2013 21:39


    Konuları: 0
    Mesajları: 7
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 17.01.2010
    Bildiğiniz bütün diğer slayt programlarını unutun... bu programın başarısı hayal gücünüzle orantılıdır slayt yapımı ile ilgili hayal ettiğiniz herşeyi yapab,ilirsiniz yeter ki hayal edin ve bu programla gerçekleştirin...
    cvp   cit    
  27. Yorum #17
    Yazar: CanturkDaSilva33   Yorum Tarihi:27 Mart 2013 18:18


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    sağolasın reis  laughing laughing
    cvp   cit    
  28. Yorum #16
    Yazar: Ekremx   Yorum Tarihi:27 Mart 2013 14:25


    Konuları: 0
    Mesajları: 0
    Durum:
    Kayıt Tarihi: --
    harikasın seni seviyoruz
    cvp   cit    
  29. Yorum #15
    Yazar: ozcanya   Yorum Tarihi:5 Aralık 2012 16:51


    Konuları: 0
    Mesajları: 26
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 21.11.2012
    bu programı kullanıyorum herkeze tavsiye ederim
    cvp   cit    
  30. Yorum #14
    Yazar: messi de messi   Yorum Tarihi:24 Ekim 2012 13:21


    Konuları: 0
    Mesajları: 1
    Durum: Şuan Offline
    Kayıt Tarihi: 24.10.2012
    Kardeş: eğer benim bugün, insanlara fayda dokunuyorsa sizlerin çok emeği var. Bu siteyi keşfetmeseydim ben hiç sayılırdım.
    Saygılar
    cvp   cit    
Yorum Yapın
İsim:
E-Posta:
  • bowtiesmilelaughingblushsmileyrelaxedsmirk
    heart_eyeskissing_heartkissing_closed_eyesflushedrelievedsatisfiedgrin
    winkstuck_out_tongue_winking_eyestuck_out_tongue_closed_eyesgrinningkissingstuck_out_tonguesleeping
    worriedfrowninganguishedopen_mouthgrimacingconfusedhushed
    expressionlessunamusedsweat_smilesweatdisappointed_relievedwearypensive
    disappointedconfoundedfearfulcold_sweatperseverecrysob
    joyastonishedscreamtired_faceangryragetriumph
    sleepyyummasksunglassesdizzy_faceimpsmiling_imp
    neutral_faceno_mouthinnocent
Soru:
22+6 = ?
Cevap:

Full Programlar
Ares Ares indir
Mp3 Ve Dosya Paylaşımı

BoostSpeed AusLogics BoostSpeed
Bilgisayar Temizlik Müdürü

Ashampo Ashampoo Burning Studio
Cd Dvd Yazma Aracı

Bandicam Bandicam Full İndir
Ekran Videosu Çekme

BlueStacks BlueStacks App Player
Bilgisayarda Android Keyfi

Internet Download Manager idm full Internet Download Manager
Dosya indirme yöneticisi

Jdownloader 2 indir Jdownloader 2
En iyi indirme yöneticisi

K-Lite K-Lite Mega Codec Pack
Video Ve Ses Çözücü

Photoshop Photoshop Full indir
Resim İşleri Ondan Sorulur

PowerIso PowerIso Full
Sanal Dvd Cd Sürücü

Winrar Winrar Full
Arşivleme Ve Arşivi Açma
ÜyelikTeknoMobil'e Üye Olun!
Parola hatırlatmaŞifremi Unuttum!







Sosyol Modyo
facebook google twitter youtube
E-Posta İle Takip

E-posta Adresinizi Girin:

Siteye eklenen yeni konular e-posta adresinize gelsin, günde yalnızca bir e-posta gelir.

Not: Mail adresinize gelecek olan aktivasyon linkini tıklamanız gerekiyor.